La xifra no ha deixat de créixer. Ja són 22 els nens que formen part dels Young Boys del Terrassa FC, la categoria anterior a Prebenjamins que des de fa uns anys existeix al Terrassa FC i que amb el seu nom rendeix homenatge al primer equip de futbol que va tenir Terrassa al 1906 i va ser previ al nom final que va adoptar aquest club.
Aquesta temporada són nens nascuts entre el 2011 i el 2013 i, dividits en dos equips no tancats (sempre que es vulgui es poden apuntar nous nens) segons l'experiència i les habilitats de cadascun, s’entrenen dilluns i dijous de 17.30h a 18.45h.
Dirigits pels jugadors del primer equip del Terrassa FC Raúl Torres i Dani Pujol i pel jugador juvenil Pol Romero, l’objectiu en aquesta categoria és ben clar: que els nens passin una bona estona a l’Estadi Olímpic del Terrassa FC amb la resta de companys i ho facin mentre aprenen els conceptes bàsics del futbol.
Formar part dels Young Boys del Terrassa FC suposa una gran oportunitat per iniciar-se en el món del futbol, ja que durant la setmana els nens fan petits exercicis i partits de futbol 5 adaptats a les seves habilitats i els cap de setmana juguen un amistós amb d’altres equips de la comarca.
Si vols apuntar al teu fill als Young Boys del Terrassa FC només t’has de dirigir a les oficines del Terrassa FC (de dilluns a divendres de 10h a 13.30h i de 16.30h a 20.00h i dissabtes de 10.00h a 13.00h) i t’informarem sense cap tipus de compromís.
Més fotos dels Young Boys, aquí.