El Terrassa FC i la Montañesa acorden entrades a 5 euros per als socis

El Terrassa FC i la Montañesa acorden entrades a 5 euros per als socis

Primer partit de lliga, primer rival i primer pacte de preus populars. El Terrassa FC i el CF Montañesa han arribat a un acord pel qual els socis de tots dos clubs podran veure els partits de Tercera que enfrotin a tots dos equips per únicament 5 euros.

Socis Diumenge, 14 Agost 2016

Els socis del Terrassa FC seran els primers en beneficiar-se d’aquest acord, ja que visitaran Nou Barris el proper 21 d’agost a les 20.00h durant la primera jornada de lliga. Quan el Terrassa FC rebi el CF Montañesa, és a dir, a la primera jornada de la segona volta del campionat de lliga de Tercera Divisió, el 7 de gener durant la 20a jornada, els socis de la Montañesa podran gaudir de les mateixes condicions i veure el Terrassa FC-CF Montañesa per només 5 euros.

El pacte amb la Montañesa representa el primer acord que signa la directiva del Terrassa FC i continua l’estratègia iniciada la temporada passada quan clubs com l’Europa, el Sant Andreu, el Cerdanyola del Vallès, el Figueres, el Júpiter, el Santfeliuenc o l’AE Prat, entre d’altres, van pactar una política d’acords d’entrades a cinc euros per als socis del club terrassista.

PATROCINADOR OFICIAL

RIOS

 

ROGER ALBERT

 

PATROCINADORS PRINCIPALS

 

COCA COLA     CAMPING VIDRA     OMNIA BOOKS90

 

     TIO BIGOTES     ESTRELLA DAMM

 

SPONSORS

capelli     CRIMAR opt     SPORTAX     impulso 27 rfef

 

PARTNERS

 SCIENTEFFIC NUTRITION.    REVESTAISLA     REVESTAISLA.    CRIMAR opt.    MAXIMER opt

 

FUPAR opt    ALTEUAIRE opt     BORISDECOR     KORDAL VALLES     MEDIA NARANJA

 

BDSERVEIS70.    SIBARITEE70     DHHABITAT 70     FIOSAN 70     LLOIFER 70     MARGHE     CAVASA     FITTING STEEL

 

DOMIPLEC 70     TECFRED 70     MINIM70     PARC VALLES

 

ALES     CASAS     NOVELL     HOTEL TERRASSA CONFORT

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix