El Terrassa FC treu a la venda "Terrassa FC. El meu club de futbol", un llibre infantil per pintar i dibuixar publicat juntament amb l'editorial egarenca OmniaBooks on els jugadors més petits i els prebenjamins podran entendre què és el Terrassa FC, la seva història, què aprendran jugant el club i quines són les normés bàsiques.
La presentació s'ha celebrat aquest dimarts 28 de maig a les 17.30h a la gespa de l'Estadi Olímpic de Terrassa i que ha comptat amb la presència del president del club, Jordi Cuesta, la responsable d'OmniaBooks, Irene Trullàs, i l'autora del llibre i jugadora del primer equip femení, Paula Boza.
El llibre ja és pot adquirir a les oficines del club (de dilluns a divendres de 10h a 13.30h i de 16.30h a 20h i dissabtes de 10h a 13h) per només 4,95€.