El Terrassa FC juga l'1 de novembre a les 16h contra la UE Sant Andreu el partit de lliga corresponent a la 13a jornada a l’Estadi Olímpic de Terrassa i convida tots els equips de les categories inferiors dels clubs que conformen l’Associació de Clubs de Futbol de Terrassa i Comarca a veure el matx de forma totalment gratuïta.
El matx d’aquest dimecres, que arrencarà just després de celebrar-se la presentació del futbol base, el futbol femení i el futbol sala del Terrassa FC i que inclourà una botifarrada per només 3 euros i una Masterclass de Zumba organitzada pel gimnàs Star's Gym Padel Club, se celebrarà de forma extraordinària a les 16h amb l'objectiu de viure una festa egarenca a l'Estadi Olímpic protagonitzada per tots els jugadors del Terrassa FC i de la resta d'equips de la ciutat.
Volem la millor entrada de la temporada
Tenint en compte la ratxa de vuit partits seguits sense perdre, que el conjunt de Cristian García ha signat el millor inici de temporada des de l'any 2006 i que és un dia festiu, el club fa una crida a tot el futbol base de tots els clubs de l’Associació de Clubs de Futbol de Terrassa i Comarca per viure el matx d'aquest dimecres contra la UE Sant Andreu i fer costat a l'equip.
L’objectiu és aconseguir el màxim nombre d’aficionats a les graderies de l’Olímpic, fer partícips i protagonistes també els equips de Terrassa i signar la millor entrada de la temporada. El partit de Copa Catalunya contra el FC Barcelona B celebrat el 5 d'agost, i que va acabar amb triomf egarenc per 2 a 1, suposa el partit amb la millor entrada de la temporada amb 1.078 espectadors comptabilitzats.
Tots els equips de l’Associació de Clubs que vulguin accedir gratis a l’Estadi Olímpic de Terrassa per veure el partit del Terrassa FC contra la UE Sant Andreu han d’enviar un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i confirmar el nombre de jugadors i entrenadors/coordinadors que assistiran. És important que dimecres vinguin tots amb la roba de passeig dels seus respectius clubs. L'entrada de tots els equips convidats es produirà per la porta que hi ha situada entre la Tribuna i el Gol Nord.
Amunt Terrassa!