El Terrassa FC derrota el Reus FC Reddis (2-1) per encadenar la tercera victòria consecutiva a l’Estadi Olímpic de Terrassa

A. Gutiérrez, a la part central del primer temps, i Aser P., als primer instants del segon, fan els dos gols del nostre triomf en aquesta tarda de diumenge.

Terrassa FC Diumenge, 01 Novembre 2026

Nou compromís a casa i una nova data per continuar romanent a la part alta de la classificació. Després de l’empat (0-0) de la setmana passada a Logronyo, aquest cap de setmana tocava fer bo el punt a La Rioja. Tot i això, no ho tindríem gens fàcil. Aquest diumenge, 1 de novembre de 2026, ens visitaria un vell conegut de la categoria: el Reus FC Reddis. L’equip d’Edu Albacar és un dels candidats a lluitar per tots els objectius en aquest Grup 2 de la Segona Federació. 

Amb tots aquests al·licients, terrassistes i reusencs ens retrobàvem per disputar un duel corresponent a la jornada 9. I, per endavant, molt més que tres punts en joc. Diego Sarabia Caro, del Comitè de La Rioja d’Àrbitres, era el designat per la Real Federación Española de Fútbol per arbitrar aquest xoc. 

UN GOLÀS D’A.GUTIÉRREZ ENS POSA PER DAVANT EN ELS PRIMERS QUARANTA-CINC MINUTS A L’ESTADI OLÍMPIC

7’: Arribada amb molt de perill del Reus FC Reddis. Avisen els d'Edu Albacar. Desplaçament en llarg de Pol Fernández des de camp propi, Gabri està una mica imprecís en l'acció a pilota aèria, hi ha un lleuger contacte que l'àrbitre no considera falta en atac, Unai Rementería la recull en zona de tres quarts, per la dreta, retallada de fora cap a dins i rematada amb l'esquerra al semicercle de la nostra àrea que surt llepant el pal de la porteria de Marcos.

13’: Primera finalització dels nostres. Guiu Escobar no hi ha d'intervenir. Recuperació de Mendes a zona avançada, control de l'ariet terrassista en sector d'atac, obertura a la dreta per a un Álex López totalment sol, control del '23' a la frontal i colpeig de dreta que es perd per sobre del travesser.

23’: Gol del Terrassa FC. Ens avançem en el marcador als primers minuts de partit. Recepció de Ferran a la banda dreta, en zona de contenció, el lateral dret avança, se la cedeix a A. Gutiérrez, conducció cap a dins del '9', amaga davant d'un defensor visitant a la mitja lluna de l'àrea i, sense marca, rematada amb l'esquerra que toca a les cames d'un rival abans de desviar la trajectòria de la pilota i que aquesta s'introdueixi al fons de la xarxa.

30’: El conjunt tarragoní ataca a la recerca de l'empat. Centrada lateral d'Alberto Benito per la dreta que surt molt tancada, Marcos rebutja de punys, però el refús cau a la frontal de l'àrea, al costat esquerre, i Pol Fernández, arribant des de segona línia, remata alt al lateral.

38’: Una altra arribada per a l'equip verd-i-blanc en el dia d'avui. Passada llarga per baix d'Unai Rementería per a la carrera d'Alya Cámara, l'atacant del Reus FC Reddis intenta imposar la seva superioritat física, però Gabri aguanta bé, internada del '19' a la nostra àrea i rematada creuada amb la dreta que toca en el central i es perd per línia de fons per acabar en servei de córner.

EL TERRASSA FC RESISTEIX PER ACONSEGUIR UNA VICTÒRIA A CASA

52’: Parada de moltíssim mèrit de Marcos per mantenir l'1-0 al marcador. Servei de cantonada efectuat pel costat dret de l'atac, pilota a l'interior de l'àrea, l'allunya la nostra defensa, la pilota queda morta, Agustín Gutiérrez remata forçat a l'àrea gran, però el seu intent és bloquejat, el rebuig no surt de les nostres immediacions, la pesca Andy Alarcón d'esquena a porteria, mitja volta i rematada centrada a l’interior de la petita que atura molt segur ‘San Marcos’.

61’: Gol del Terrassa FC. Un gol que pot valdre tres punts. Contraatac amb una cursa imparable de Nahuel, que desmunta la seva marca, arribada a l'interior de l'àrea per la dreta i passada de la mort per a un Aser P. que ve a tota velocitat per darrere per rematar gairebé a porteria buida amb l'esquerra.

71’: Gol del Reus FC Reddis. Retallen distàncies els d'Edu Albacar. Rematada de Bruno Calcagno a la frontal que fa un efecte estrany, l'acció agafa Marcos a contrapeu i la pilota s'acaba introduint a la xarxa.

81’: Doble ocasió per a un Reus FC Reddis que es bolca amb tot en atac. Un cop més, Marcos torna a fer una aparició estel·lar. Falta a la vora de la frontal que efectua Alberto Benito. Rematada centrada per a la qual Marcos ha de posar la mà i enviar la pilota a còrner. A la següent. Servei de cantonada que posa en joc Fidel Rey a la dreta i rematada de cap de Pol Fernández a la petita que se'n va per sobre del travesser.

FITXA TÈCNICA:

Terrassa FC: Marcos; Mario D., Fran Moreno (A. Beamonte, 46’), Gabri, Ferrán; Nahuel, Sergio Cortés (Mármol, 64’), J. Barrero, Álex López (Aser P., 46’), A. Gutiérrez (Albert Celma, 40’) i Mendes (Lourens, 78’).

Reus FC Reddis: Guiu Escobar; Sergi Casals (Bruno Calcagno, 67’), Marc Canteras (Aitor Serrano, 79’), Pol Fernández, Alberto Benito; Unai Rementería (Agustín Gutiérrez, 44’), Vincent Koziello (Fidel Rey, 67’), Andy Alarcón; Alya Cámara, Sandro Toscano i Ricardo Vaz.

GOLS: A. Gutiérrez (1-0, 24’), Aser P. (2-0, 61’) i Bruno Calcagno (2-1, 71’).

Àrbitre: Diego Sarabia Caro. AMONESTACIONS: Targetes grogues: Fran Moreno (1’), Gabri (17’), A. Beamonte (67’), Sandro Toscano (74’), Alya Cámara (85’), J. Barrero (89’) i Alya Cámara (90+1’). Targetes vermelles: Alya Cámara (90+1’).

Estadi: Estadi Olímpic de Terrassa. Espectadors: Uns 2.200 espectadors.

Marc Cardeñosa

Foto: Hugo Mejías

 
 
 
 
© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix