El Terrassa FC s’assegura la continuïtat de Xevi Molist (06/02/1977) a la banqueta del primer equip terrassista. Club i tècnic han arribat a un acord per renovar el contracte que els uneix des del 3 de juny de 2019 per una temporada més, fins al 30 de juny de 2021. D’aquesta forma, Xevi Molist perllongarà el seu projecte a l’Estadi Olímpic de Terrassa i arribarà a sumar set temporades vinculat al Terrassa FC: cinc com a jugador i dues més com a tècnic.
Fins que la crisi sanitària provocada per la pandèmia de la COVID-19 va obligar a paralitzar totes les competicions, el Terrassa FC de Xevi Molist acumulava en 27 jornades, des de la segona plaça i a només sis punts del primer classificat, una molt positiva ratxa de nou partits consecutius sense perdre (quatre victòries i cinc empats) i un balanç general de 15 triomfs, vuit empats i només quatre derrotes i un total de 42 gols a favor i 19 en contra.
Com a màxim responsable de l’equip de jugadors del grup cinquè de Tercera menys golejat amb només 19 dianes en contra i amb set punts d’avantatge respecte al cinquè classificat, Xevi Molist estava a punt de celebrar 100 partits com a tècnic a Tercera. Fins al partit al camp de la UE Sants (1-1), que era per tant el seu 99è matx com a entrenador en aquesta categoria, acumulava un balanç de 57 victòries, 22 empats i només 20 derrotes. En total, ha sumat 193 punts del 297 que ha vist com s’han posat en joc.
Mentre que les majors golejades del Terrassa FC de Xevi Molist a l’Olímpic de Terrassa van ser el 24 de novembre contra el CF Igualada (4-1) i el 15 de desembre en el derbi egarenc davant el CP San Cristóbal (3-0), la victòria a domicili més voluminosa es va produir al camp de la UE Figueres (0-3), el 23 de febrer de 2020.
Entre tot, una brillant ratxa de vuit jornades consecutives sense perdre a l’Estadi Olímpic de Terrassa, des de la primera a la 16a jornada, i el millor inici en punts del Terrassa FC a la lliga des de la temporada 1969-70 i l’equip amb més victòries i el menys golejat durant totes aquestes temporades.
XEVI MOLIST, UN DAVANTER TOTTERRENY
Amb 632 partits de lliga a les seves esquenes entre Segona, Segona B, Tercera, Primera Catalana i la Primera Divisió suïssa, l’ara tècnic del Terrassa va signar un total de 171 gols durant tota la seva carrera com a davanter. Xevi Molist, que va jugar durant dues etapes al Terrassa FC, des del 2003 al 2005 a Segona i des del 2010 fins al 2013 a Tercera, va disputar també un total de 24 partits de promoció d’ascens (i va marcar nou gols) i un total d’onze matxs de Copa (i tres gols seus més).
Per categories, les xifres del Xevi Molist jugador són les següents: set temporades, 147 partits i 26 gols a Segona; deu campanyes, 275 matxs i 68 dianes a Segona B; cinc temporades, 131 partits i 46 gols a Tercera; una temporada, 44 partits i 19 gols a Primera Catalana i una campanya, 35 jornades i 12 dianes a la Superlliga de Suïssa.
FERRAN COSTA CAUSARÀ BAIXA
El segon entrenador del Terrassa FC no continuarà la propera temporada al club. Ferran Costa (01/10/1994) acabarà la present temporada al Terrassa i marxarà al CE Manresa per desenvolupar les funcions de director esportiu i tècnic del primer equip manresà. El Terrassa FC vol agrair a Ferran Costa el seu esforç i treball durant aquest temps al club.