1. El club no pot assegurar que els serveis que ofereix el Terrassa FC es puguin desenvolupar amb normalitat. Les oficines i la resta d’instal·lacions de l’Estadi Olímpic de Terrassa romandran obertes, per assegurar l’acolliment dels jugadors, famílies i socis que hi assisteixin, tot i que el club no pot garantir el normal funcionament.
2. La realització dels entrenaments dependrà de l’assistència dels entrenadors i coordinadors i dels possibles problemes de mobilitat que es puguin produir per l’aturada general.
3. El club garanteix entrenaments per aquells jugadors i jugadores que vulguin participar lliurement en les activitats.
El Terrassa FC respecta la ideologia, opinió i posicionament polític democràtic de tots els socis, aficionats, simpatitzants i jugadors, fet que demostra la pluralitat que hi ha i enriqueix el nostre club.