El Terrassa FC renova les germanes Domene

El Terrassa FC renova les germanes Domene

Les germanes bessones Yael Domene i Judit Domene encadenaran tres temporades seguides al Terrassa FC.

Terrassa FC Dilluns, 05 Agost 2019

La defensa Yael Domene Calvo-Parra (15/04/1999) es queda al Terrassa FC. El club renova la jugadora egarenca i aquesta sumarà tres temporades consecutives en el primer equip femení terrassista. La central ha disputat aquesta temporada tots els partits (28) i tots d’ells de titular i ha transformat un gol.

La davantera Judit Domene Calvo-Parra (15/04/1999) també defensarà la samarreta terrassista una temporada més. La terrassenca, que tampoc s’ha perdut cap partit, i també els ha jugat absolutament tots de titular, ha signat aquesta campanya un total de 12 gols i ha estat la segona màxima golejadora de l’equip.

El primer equip femení del Terrassa FC, que ha sumat el segon ascens consecutiu i jugarà a la Primera Divisió Nacional, compta, per tant, de moment, amb les renovacions de Yael Domene i Judit Domene, el fitxatge de la migcampista Lydia (RCD Espanyol B) i les baixes de Marta Tomás, Anna Cris, Yaiza Martínez i Ainoa Segura.

PATROCINADOR OFICIAL

RIOS

 

ROGER ALBERT     MEDIOLANUM

 

PATROCINADORS PRINCIPALS

 

COCA COLA     CAMPING VIDRA     OMNIA BOOKS90

 

     TIO BIGOTES     ESTRELLA DAMM

 

SPONSORS

capelli     CRIMAR opt     SPORTAX     impulso 27 rfef

 

PARTNERS

 SCIENTEFFIC NUTRITION.    REVESTAISLA     REVESTAISLA.    CRIMAR opt.    MAXIMER opt

 

FUPAR opt    ALTEUAIRE opt     BORISDECOR     KORDAL VALLES     MEDIA NARANJA

 

BDSERVEIS70.    SIBARITEE70     DHHABITAT 70     FIOSAN 70     LLOIFER 70     MARGHE     CAVASA     FITTING STEEL

 

DOMIPLEC 70     TECFRED 70     MINIM70     PARC VALLES

 

ALES     CASAS     NOVELL     HOTEL TERRASSA CONFORT

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix