El Terrassa FC fitxa el davanter Jaume

El Terrassa FC fitxa el davanter Jaume

El jugador mallorquí s’incorpora al Terrassa FC.

Terrassa FC Dilluns, 22 Juliol 2019

El Terrassa FC fitxa Jaume Pascual Albons (07/03/1996). El davanter saliner, que s’incorpora al club terrassista provinent de la UE Cornellà de la Segona Divisió B, signa el seu contracte a les oficines de l’Estadi Olímpic de Terrassa i aquesta mateixa tarda iniciarà la pretemporada amb l’equip de Xevi Molist.

Amb anterioritat, Jaume ha defensat l’escut del filial del RCD Mallorca (2017-18) i al CD Llosetense (2016-17), tots dos a la Tercera Divisió mallorquina. Durant la seva etapa formativa, va jugar al CE Santanyí (2015-16), al CD Ferriolense (2013-15), al CD Atlético Baleares (2012-13), al CD Cide (2011-12) i a les categories inferiors del RCD Mallorca (2006-11).

Pallàs no formarà part del Terrassa 19/20

El defensa egarenc ha decidit desvincular-se del Terrassa FC i causa baixa del primer equip per voluntat pròpia. Joan Pallàs rescindeix, per tant, el seu contracte amb el club i no jugarà aquesta temporada al Terrassa.

El club agraeix a Pallàs la professionalitat i el compromís que ha demostrat defensant els colors del Terrassa FC durant aquestes tres temporades i li desitja molta sort en el seu futur personal i professional.

Avui comença la pretemporada

La plantilla del Terrassa FC de Xevi Molist, que avui comença la pretemporada a l’Estadi Olímpic de Terrassa, està formada per 19 jugadors: els porters Ortega i Zapico, els defenses Adrià Prado, Yayá, Genís, Joel Cañaveras i Eric Ruiz, els migcampistes Coro, Àlex FernándezPelegrín, Galeano, ManuKevin i David i els davanters Albert López, DomiSergi Arranz, Kilian i Jaume.

Aquesta tarda també s’incorporen a la pretemporada del primer equip terrassista els següents jugadors: el tercer porter terrassista, Xavi Betrán, el lateral esquerre Jose Juan, el migcampista egarenc David Virgili, els terrassencs i exjugadors del Juvenil A del Terrassa Tomás i Dani Alcayde i els juvenils Alberto Sánchez (UE Cornellà), Adri López (Gimnàstic Manresa), Arnau Jiménez (UE Cornellà) i Gerard Morell (CF Damm).

PATROCINADOR OFICIAL

RIOS

 

ROGER ALBERT     MEDIOLANUM

 

PATROCINADORS PRINCIPALS

 

COCA COLA     CAMPING VIDRA     OMNIA BOOKS90

 

     TIO BIGOTES     ESTRELLA DAMM

 

SPONSORS

capelli     CRIMAR opt     SPORTAX     impulso 27 rfef

 

PARTNERS

 SCIENTEFFIC NUTRITION.    REVESTAISLA     REVESTAISLA.    CRIMAR opt.    MAXIMER opt

 

FUPAR opt    ALTEUAIRE opt     BORISDECOR     KORDAL VALLES     MEDIA NARANJA

 

BDSERVEIS70.    SIBARITEE70     DHHABITAT 70     FIOSAN 70     LLOIFER 70     MARGHE     CAVASA     FITTING STEEL

 

DOMIPLEC 70     TECFRED 70     MINIM70     PARC VALLES

 

ALES     CASAS     NOVELL     HOTEL TERRASSA CONFORT

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix