Carlos Guzmán Prados (02/09/1990) acaba de signar la seva renovació amb el Terrassa FC per una temporada més, fins al 30 de juny del 2019.
El mig organitzador, que va fitxar pel Terrassa FC el 8 de juny del 2017 procedent del FC Vilafranca, continuarà defensat la samarreta del Terrassa FC després de convertir-se en la seva primera temporada al club terrassista en un dels homes habituals de la plantilla de Cristian García.
Amb 2.237 minuts i 21 partits de titular, Guzmán és el jugador de camp que més minuts i titularitats acumula aquesta temporada. El migcampista només es veu superat pel porter terrassista Ortega, que fins avui ha jugat tots els minuts de tots els partits de lliga del Terrassa FC (29 matxs i 2.610 minuts).