Isma causa baixa del Terrassa FC

Isma causa baixa del Terrassa FC

El defensa balear posa fi a la seva etapa com jugador de l'entitat egarenca. 

Terrassa FC Dilluns, 01 Juny 2026

El Terrassa FC i Ismael Estevez Mas (29/07/2002) separaran els seus camins un cop finalitzada la temporada 2025/26. D’aquesta manera, el lateral mallorquí no continuarà formant part de la disciplina terrassista el proper curs.

Després d’una temporada defensant els colors del Terrassa FC, el defensor balear tanca la seva etapa al club havent participat en 38 compromisos oficials. Al llarg d’aquest període, ha acumulat 3.138 minuts, contribuint a l’equip amb 2 gols i 3 assistències.

El club vol expressar el seu agraïment per la implicació, el treball diari i el compromís que ha mostrat durant la seva estada al club. Li desitgem tota la sort en el futur, tant en l’àmbit esportiu com en el personal, i li agraïm haver format part de la família terrassista.

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix