Les d'Issam El Azzouzi volen guanyar fora de casa i mantenir la línia de la primera volta, que les ha situat en zona de promoció d’ascens. De fet, a la segona jornada, el 28 de setembre de 2025, el Terrassa FC va superar el Sant Quirze del Vallès per 2-1 (un gol en pròpia porteria, un altre de Lydia Rodríguez), tot i que va patir de valent, va haver de remuntar i va resoldre en els darrers segons.
Els referents històrics beneficien el Terrassa FC, amb un balanç de 3-0-0 i 14-2 en gols. L’única coincidència fins ara és la de la reeixida campanya 2017-18, en què el Terrassa FC es va proclamar campió de Primera Catalana (73 punts en 28 jornades, i 126-33 en gols) i va ascendir a Preferent.
El 29 d’octubre de 2017, a la lliga de Primera Divisió Catalana, el Sant Quirze del Vallès va cedir davant les terrassistes, que ja lideraven la categoria, per 1-6 (Plaza 2, Ballesteros 2, Judit Domene i un gol en pròpia porteria). A la segona volta, l’11 de març de 2018, el Terrassa FC va esclafar el Sant Quirze del Vallès per 6-0, amb dianes de Ballesteros, Kozakai, Plaza (2), Judit Domene i Yael Domene.






































