Fontsanta Fatjó B-Terrassa FC: desplaçament exigent per arrencar el 2026

Fontsanta Fatjó B-Terrassa FC: desplaçament exigent per arrencar el 2026

El Terrassa FC femení, que va acabar el 2025 golejant per 5-0 la Guineueta, es desplaça a Cornellà per visitar el Fontsanta Fatjó B, un rival intens que compta amb el primer equip a Tercera Federació. L'objectiu és començar el 2026 a ritme elevat i consolidar la plaça de promoció d’ascens contra un oponent que es troba per sota a la classificació.

Terrassa FC Divendres, 09 Gener 2026

El balanç històric afavoreix el Terrassa FC: dues victòries i una derrota, 6-6 en gols. El primer referent entre tots dos equips és el del 27 d’agost de 2018, quan, en un amistós, el Terrassa FC va imposar-se al Fontsanta Fatjó per 2-1, amb gols d’Anna Cris i Ainhoa Alonso.

La campanya 2018-19, a Preferent, les egarenques van cedir 4-1 (De Fulgencio), però el 5 de maig de 2019 van batre el Fontsanta Fatjó per 3-1 (Tomàs, Boza, Ballesteros) i van assolir l’ascens matemàtic a Primera Nacional. El Fontsanta Fatjó B va ascendir des del Grup 2 de Primera Catalana juntament amb el Pardinyes de Lleida i el Terres de Lleida (conjunt descentralitzat en tres seus: Rosselló, Cervera i Mollerussa). 

Dr. Joan-Francesc Fondevila-Gascón
Foto: Marc Ferret
© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix