Vilassar de Mar-Terrassa FC: domini egarenc

Vilassar de Mar-Terrassa FC: domini egarenc

El Terrassa FC, llançat després de golejar l’Europa per 3-0, visita al Municipal Xevi Ramon la Unió Esportiva Vilassar de Mar, club nascut el 1923 i amb experiència recent a Tercera Divisió.

Terrassa FC Dilluns, 21 Novembre 2016

Poques vegades s’han enfrontat tots dos equips, però en general li ha provat prou bé al Terrassa FC: 8 victòries, 2 empats i una derrota, 39 gols a favor i 9 en contra. La primera visita egarenca a Vilassar va produir-se el 27 d’agost del 1922, però sense jugar contra el Vilassar, que encara no havia nascut: el Terrassa FC va adjudicar-se la Copa Anís del Mono a Vilassar contra l’Iluro de Mataró per 2-3, amb dos dols de Broto i un de Segarra. El primer envit contra el Vilassar de Mar al Maresme arriba el 24 de juny del 1923. El Terrassa FC apallissa 1-6 el rival.

Gairebé tres quarts de segle més tard, el 1997, tots dos equips es retroben a Terrassa: 2-0 (doblet de Campuzano). L’agost del 2000 es dóna l’única ensopegada contra aquest conjunt: 3-2 en un amistós, amb gols d’Héctor i Monty. Tanmateix, el 17 d’octubre del 2002, any apoteòsic per al Terrassa FC (Copa Catalunya i ascens a Segona Divisió A), els egarencs, en un amistós, arrasen el Vilassar de Mar per 10-0 (Dot, Keko 3, Besora, Pedro Riesco, Juan Carlos 2, Babangida, Monty). 

A la lliga de Tercera Divisió, el 2013, el Terrassa FC venç per 0-2 (els dos gols, de Roca), la temporada següent empata 1-1 (Montoro) i després torna a vèncer 1-3 (un gol de Merchán i dos de Batanero). Enguany torna un partit amb habitual domini egarenc.

Dr. Joan Francesc Fondevila Gascón

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix