El Terrassa FC fitxa el lateral dret Víctor Sanchís García (28/03/2001), que signa pel Terrassa per convertir-se en nou jugador terrassista 24/25. Procedent del CD Teruel, on ha jugat les últimes dues temporades (2022-24) i va aconseguir l’ascens a Primera Federació a la 22-23, Sanchís s’ha format com a futbolista a les categories inferiors del RCD Espanyol (2008-10 i 2014-20), la UE Sant Andreu (2010-11) i el CF Damm (2011-14).
Superada la seva etapa formativa, el nou jugador terrassista va militar posteriorment a l’Ourense CF (2020-21) de Tercera Divisió i el CD Mirandes B (2021-22) de la Tercera Federació, on va arribar a debutar de titular a Segona Divisió amb el primer equip.
Sanchís ha disputat aquesta darrera temporada un total de 1.555 minuts en 26 partits, entre Primera Federació i Copa del Rei, i ha signat una diana.
Estat de la plantilla:
Renovacions: Víctor Morales, Marcos, Jofre, Gil i Buenacasa
Amb contracte: Diego, Samu Casais, Palacios i Aythami
Fitxatges: Poveda, Gallastegi, Van den Herrik, Lautaro, Iván Biarge, Siereveld, Iglesias i Sanchís
Baixes: Dani Cervera, Meshak, Mujika, Jordi Cano, Soares, Badal, Jaouad, Toledo, Alex Fernández, Lucas Viña, Neeskens i Pau Salvans