Terrassa FC-PB Montmeló: duel propici

Terrassa FC-PB Montmeló: duel propici

El Terrassa FC de futbol sala femení rebrà al Pavelló Municipal de La Maurina la PB Montmeló, que va ascendir la campanya passada en ser segona del seu grup i per compensacions. És un envit determinant, ja que tots dos equips estan amenaçats pel descens (les egarenques porten 15 punts, i 19 el rival).

Terrassa FC Dimecres, 13 Març 2024

A la primera volta, en un matx carregat d’infortuni, les vermelles van cedir per 2-1. Ara intentaran treure-se’n l’espina i fins i tot, si és possible, capgirar la diferència de gols particular, en prevenció del que pugui ocórrer al final de la competició.

Contra el Montmeló (en aquest cas, un altre club, l’Sporting Montmeló), el futbol sala terrassista masculí ja hi ha jugat, amb ple de triomfs (dos de dos) i un balanç golejador de 15-8: el 16 d’octubre de 2021, a Primera Catalana, el Terrassa FC (que acabaria essent campió i ascendint) va guanyar-lo per 5-8 (Borrego 3, Lázaro, Toni Sánchez 2, Golanowski, pròpia porteria). A la segona volta, el 20 de febrer de 2022 (una data carregada de zeros i dosos), el Terrassa FC va golejar l’Sporting Montmeló per 7-3 (Toni Sánchez 2, Diego Blanco 2, Borrego 2, Guillem Golanowski).

Dr. Joan-Francesc Fondevila-Gascón

Foto: Laura Barbany
© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix