El Terrassa FC femení afronta amb il·lusió la final del Torneig d’Històrics

El Terrassa FC femení afronta amb il·lusió la final del Torneig d’Històrics

El Terrassa FC d’Issam El Azzazi afronta el primer gran repte de la temporada 2023-24: la final del Torneig d’Històrics, al Municipal de La Verneda de Barcelona, contra el Martinenc.

Terrassa FC Dissabte, 02 Setembre 2023

Les vermelles van oferir una molt grata impressió al triangular de semifinals. Amb un estil de joc ben definit i les idees molt clares, van golejar el Sants (0-6) i, tot i que els servia l’empat per accedir a la final, van batre in extremis el Cerdanyola (0-1), amb qui, de retruc i gràcies a aquest triomf, guanyen en el balanç històric particular. En l’altre triangular, el Martinenc va superar el Júpiter i el Sant Cugat.

El rival a la final és el Martinenc, on actua la davantera Delba, exterrassista. De moment, el balanç particular afavoreix el Terrassa FC, amb dues victòries i un empat en tres partits, i 8-3 en gols. El primer duel entre tots dos equips es remunta al 16 d’octubre de 2021, a la Lliga de Preferent, en la qual tornaran a coincidir aquesta temporada. Egarenques i barcelonines van empatar 3-3 (gols d’Aldea, Delba i Zambrano). A la segona volta, el 23 de gener de 2022, el Terrassa va golejar el Martinenc per 0-4 (Carla Sánchez 3, Delba). El darrer referent és el del 19 de juny de 2022, a la final del Torneig de Pujades, en què el Terrassa FC va vèncer el Martinenc per 0-1. La següent cita és l’atractiva final del Torneig d’Històrics.

Dr. Joan-Francesc Fondevila-Gascón
Foto: Xavier Galiana - Torneig d'Històrics
© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix