Definit el cos tècnic del Terrassa FC 22/23 de Gerard Garrido

Definit el cos tècnic del Terrassa FC 23/24 de Gerard Garrido

A falta de més d’un mes perquè el primer equip terrassista arrenqui la pretemporada, aquests són els noms dels professionals que acompanyaran a Gerard Garrido a la banqueta del Terrassa.

Terrassa FC Dimecres, 14 Juny 2023

Aquest serà l’staff del Terrassa FC  que treballarà juntament amb el tècnic Gerard Garrido en la tercera temporada consecutiva de l’equip terrassista a Segona Federació:

  • Gerard Garrido Gubert (06/11/1992), primer entrenador del Terrassa FC. Arriba provinent de la SCR Peña Deportiva, on des de la temporada 21/22 ha desenvolupat les funcions de segon entrenador i ha aconseguit disputar durant aquestes dues darreres campanyes, de forma consecutiva, el ‘play-off’ d’ascens a Primera Federació. Prèviament, el nou tècnic del Terrassa va exercir les funcions de segon entrenador de la UE Llagostera-Costa Brava, amb ascens a Primera Federació i campió de la Copa Federació inclosos, i ha format part d’staff tècnic del FC Ordino de la lliga andorrana i la UE Jonquera de la Tercera Divisió com a segon tècnic. També ha estat professor de l’Escola d’Entrenadors a la Federació Catalana de Futbol. Garrido, que també ha exercit les funcions de primer entrenador del Juvenil preferent del CF Tordera i responsable de la metodologia de la cantera d’aquest últim club, va iniciar la seva carrera com a tècnic als 16 anys, quan va passar una per una per totes les categories inferiors del CF Palamós, fins arribar a dirigir el Juvenil palamosí amb només 22 anys.
  • Gabriel Gómez Román (03/09/1985), segon entrenador. Jugador en actiu fins aquesta darrera temporada, la seva dilatadíssima trajectòria d’aquest exdavanter, que ha jugat a Segona Divisió amb el Girona FC i el Deportivo Alavés, passa per equips com la SD Portmany (2020-23), el Silla FC (2020), el FC Ordino (2019), la SD Logroñés (2018), la SD Formentera (2016-18), la SD Leioa (2015-16), el Burgos CF (2014-15), la UE Sant Andreu (2013-14), el CF Badalona (2012-13), la SD Eibar (2011-12), el San Roque de Lepe (2010-11), el RCD Espanyol B (2010), el Girona FC (2008-10), el Deportivo Alavés (2007-08 i 2006-07) i l’Osasuna Promesas (2006-07), entre d’altres. Gerard Garrido va ser el segon entrenador de Gabriel Gómez al FC Ordino i representa una persona d'absoluta confiança per al primer tècnic terrassista.
  • Per motius contractuals, el Terrassa FC anunciarà públicament el pròxim 1 de juliol la identitat del preparador físic del primer equip.
  • Carlos Contreras Vilches (27/08/1992), entrenador de porters del Terrassa FC. El terrassenc encetarà la seva segona temporada consecutiva al club. Va formar part del cos tècnic del filial del RCD Mallorca durant les anteriors dues temporades com a entrenador de porters (2019-21) i va treballar al CP San Cristóbal realitzant les mateixes funcions la temporada que l'equip parroquial va aconseguir l'ascens a Tercera Divisió.
  • Gerard Schell Sarrià (24/07/1996), assistent tècnic i anàlisis. Graduat en Mestre d’Educació Primària, ha desenvolupat amb anterioritat les funcions d'entrenador a la UE Figueres (2021-23), la UE Llagostera (2019-21) i la Unió Girona ACE (2017-18). El nou scouting del Terrassa i Gerard Garrido van treballar plegats durant l'etapa que tots dos van compartir a la UE Llagostera.
  • Mar Coma Puig (07/09/1995), fisioterapeuta i readaptadora del primer equip. Encadenarà la seva segona temporada consecutiva com a fisio principal del conjunt terrassista. Serà la seva sisena campanya seguida al Terrassa.
  • Pol Martín Salamo (16/11/1994), fisioterapeuta. Màster en fisioteràpia de l’esport i recuperació a l’activitat física, l’egarenc s’incorpora al primer del Terrassa FC després d’haver treballat per la Federació Espanyola d’Hockey Herba (2023), el CP San Cristóbal (2016-22), la UFB Jàbac i Terrassa (2015-22), la ISL Futbol Barça Academy, Madrid Experience i Manchester City Experience (2019-22), la Barça Academy USA (2019-22), la Clínica Corachán (2017-18) i la Federació Catalana de Bàsquet (2016-18), entre d’altres.
  • Manuel Hermosa Valero (21/07/1965), delegat. Serà la seva segona temporada consecutiva com a delegat del primer equip terrassista. Va exercir a la campanya 21/22 les funcions de delegat al Terrassa FC B a Tercera Catalana. Té experiència a equips de Tercera Divisió com l’EC Granollers i el CE Manresa i el filial i primer equip del CE Sabadell FC (des de Segona Catalana fins a Segona Divisió B)
  • Pepe Mármol Morales (02/07/1950), encarregat de material. L’etern Pepe Mármol encadenarà aquest any la seva 51a temporada consecutiva al Terrassa. L’acompanyaran una temporada més Encarna Múñoz i Jesús Requena.
© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix