Jaouad, una temporada més al Terrassa FC

Jaouad, una temporada més al Terrassa FC

El central es converteix en la novena renovació.

Terrassa FC Divendres, 02 Juny 2023

El Terrassa FC renova per una temporada més, fins al 30 de juny de 2024, al defensa Jaouad Erraji (02/01/1998). El central marroquí, que és jugador terrassista des del 2 de setembre de 2022, quan va aterrar a Terrassa provinent de la SD Formentera (2021-22, va jugar amb anterioritat al Deportivo Alavés B (2021-22), el Pontevedra CF (2020-21), el CD Leganés B (2019-20), el Dux Internacional de Madrid (2018-19) i les categories inferiors de La Cañada.

Peça fonamental de la defensa terrassista d’aquesta darrera campanya, Jaouad ha disputat un total de 2.492 minuts de lliga en 28 partits i ha signat un gol.

DOTZE JUGADORS JA AL TERRASSA FC 23/24

El Terrassa FC 23/24 compta ja amb els següents dotze jugadors: els porters Marcos i Dani Guiseris, els defenses Lucas Viña, Víctor Morales, Diego, Jordi Palacios, Spartalis, Badal i Jaouad, el migcampista Àlex Fernández i els davanters David Jiménez i Jordi Cano.

Mitjà

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix