Comunicat mèdic del Terrassa FC, 05/04/2023

Comunicat mèdic del Terrassa FC, 05/04/2023

Ortega s’afegeix a la llista de jugadors lesionats i Diego comença a córrer.

Terrassa FC Dimecres, 05 abril 2023

El capità egarenc Àlex Fernández, que acumularà aquest diumenge set setmanes de baixa, evolució molt bé i pràcticament no utilitza l’única crossa que l’acompanyava aquests últims dies. La setmana que ve, el terrassenc es desplaçarà fins a Madrid per entrenar-se i recuperar-se dins el servei que ofereix l’Asociación de Futbolistas Españoles (AFE)

El porter i segon capità de l’equip, Ortega, que es va lesionar durant la sessió d’entrenament del passat divendres, 31 de març, pateix una lesió al tríceps sural de la cama esquerra. L’evolució marcarà la seva disponibilitat

El migcampista Vivi , que complirà aquest diumenge un mes des de la seva operació al menisc intern del genoll dret, ha començat avui a entrenar-se, al marge del grup, però a les instal·lacions de l’Estadi Olímpic de Terrassa, després de tres setmanes de treball i exercicis des de casa.

El terrassista Diego ha començat avui a córrer per primera vegada des de la seva lesió contra la UE Olot, ara fa 24 dies, i continua treballant al marge de l’equip.

PATROCINADOR OFICIAL

RIOS

 

ROGER ALBERT

 

PATROCINADORS PRINCIPALS

 

COCA COLA     CAMPING VIDRA     OMNIA BOOKS90

 

     TIO BIGOTES     ESTRELLA DAMM

 

SPONSORS

capelli     CRIMAR opt     SPORTAX     impulso 27 rfef

 

PARTNERS

 SCIENTEFFIC NUTRITION.    REVESTAISLA     REVESTAISLA.    CRIMAR opt.    MAXIMER opt

 

FUPAR opt    ALTEUAIRE opt     BORISDECOR     KORDAL VALLES     MEDIA NARANJA

 

BDSERVEIS70.    SIBARITEE70     DHHABITAT 70     FIOSAN 70     LLOIFER 70     MARGHE     CAVASA     FITTING STEEL

 

DOMIPLEC 70     TECFRED 70     MINIM70     PARC VALLES

 

ALES     CASAS     NOVELL     HOTEL TERRASSA CONFORT

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix