El capità egarenc Àlex Fernández, que acumularà aquest diumenge set setmanes de baixa, evolució molt bé i pràcticament no utilitza l’única crossa que l’acompanyava aquests últims dies. La setmana que ve, el terrassenc es desplaçarà fins a Madrid per entrenar-se i recuperar-se dins el servei que ofereix l’Asociación de Futbolistas Españoles (AFE)
El porter i segon capità de l’equip, Ortega, que es va lesionar durant la sessió d’entrenament del passat divendres, 31 de març, pateix una lesió al tríceps sural de la cama esquerra. L’evolució marcarà la seva disponibilitat
El migcampista Vivi , que complirà aquest diumenge un mes des de la seva operació al menisc intern del genoll dret, ha començat avui a entrenar-se, al marge del grup, però a les instal·lacions de l’Estadi Olímpic de Terrassa, després de tres setmanes de treball i exercicis des de casa.
El terrassista Diego ha començat avui a córrer per primera vegada des de la seva lesió contra la UE Olot, ara fa 24 dies, i continua treballant al marge de l’equip.