Terrassa FC-Prat: remembrances d’una remuntada

Terrassa FC-Prat: remembrances d’una remuntada

Un Terrassa FC en ratxa (nou jornades sumant, amb cinc victòries i quatre empats) rebrà el Prat al Municipal de Ca n’Anglada en el darrer partit de 2022 encara amb el batec de l’espectacular remuntada assolida la temporada passada, quan, en una conjuntura determinant per al futur vermell, els egarencs van convertir un 1-3 advers a la segona part en un 4-3 que va impulsar una gran reacció.

Terrassa FC Dimarts, 13 Desembre 2022

Els de Jordi López han encadenat tres triomfs consecutius a casa (Deportivo Aragón, Hèrcules, Mallorca B) i quatre en els cinc darrers envits a la ciutat (Saguntino; l’altre partit es va resoldre amb un empat amb el Lleida). Contra el Prat, un resultat positiu permetria acomiadar-se de forma satisfactòria de Ca n’Anglada, atès que, en principi, el partit contra el Terol, el següent a Terrassa després del període nadalenc, ja es disputarà a l’Olímpic. A més, la zona de promoció d’ascens està a quatre punts. Defensar la plaça virtual a la Copa el Rei (els filials no hi poden prendre part) és un altre objectiu subsidiari.  

El balanç estadístic particular amb el Prat afavoreix el Terrassa FC, que, en 25 partits disputats, acumula 9 triomfs, 10 empats i 7 derrotes, 38 gols a favor i 30 en contra. El 4-3 del 13 de febrer de 2022, amb dianes d’Aythami (3) i Alberto Fernández, és un dels referents més cridaners. L’anterior visita dels pratencs es va saldar amb un 0-1, el març de 2019.

En els darrers anys, batre el Prat semblava els treballs d’Hèrcules. El 3 de setembre de 2017, a la Lliga de Tercera Divisió, terrassistes i pratencs van empatar 1-1 a l’Olímpic, amb materialització de Raúl Torres. L’anterior triomf a casa es remunta al 29 de juliol de 2017, a la Copa Catalunya, per 1-0, amb gol de Toro.

El Prat va ascendir a la Tercera Divisió a les darreries del segle XX, el que explica que el primer partit entre tots dos conjunts es disputés el 1984. La campanya 1985-86 va aportar força empats seguits, entre ells un 5-5 del desembre del 1985.

Quan el Terrassa FC va ascendir a Segona B i Segona A, es van interrompre els partits contra el Prat. El 2010-11, a Tercera, l’Olímpic va gaudir d’un 2-1 (Urbano i Joshua) i del 2-0 el 3 d’agost del 2016, al XVI Trofeu Ciutat de Terrassa. Amb el 4-3 va fruir Ca n’Anglada. ¿Es podrà celebrar un nou episodi d’alegria?

Dr. Joan-Francesc Fondevila-Gascón

Foto: Lluís Clotet

PATROCINADORs OFICIALs

 

ROGER ALBERT     MEDIOLANUM

 

ESTRELLA DAMM     CAMPING VIDRA

 

PATROCINADORS PRINCIPALS

 

TIO BIGOTES.    OMNIA BOOKS90     COCA COLA     .    

 

SPONSORS

capelli     UNANIME80     CRIMAR opt     SPORTAX     impulso 27 rfef

 

PARTNERS

 SCIENTEFFIC NUTRITION.    REVESTAISLA     HNOS BUENO     REVESTAISLA     MAXIMER opt

 

FUPAR opt    ALTEUAIRE opt     BORISDECOR     KORDAL VALLES     MEDIA NARANJA

 

BDSERVEIS70.    SIBARITEE70     DHHABITAT 70     FIOSAN 70     LLOIFER 70     CAVASA     FITTING STEEL

 

DOMIPLEC 70     TECFRED 70     MINIM70     PARC VALLES

 

ALES     CASAS     NOVELL     HOTEL TERRASSA CONFORT     MARENOSTRUM

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix