Terrassa FC-Arrahona-Nou Escorial Sabadell: derbi per seguir progressant

Terrassa FC-Arrahona-Nou Escorial Sabadell: derbi per seguir progressant

El Terrassa FC, animat per l’espectacular triomf (un 6-7 rubricat en l’últim instant a Malgrat) en la seva estrena a Divisió d’Honor catalana, rebrà al Pavelló Municipal de La Maurina el Grups Arrahona-Nou Escorial FS de Sabadell, conjunt que va acabar penúltim a Tercera Nacional i va descendir la temporada passada.

Terrassa FC Dimecres, 19 Octubre 2022

El Terrassa FC de futsal va coincidir amb els sabadellencs la temporada 2020-21, però només hi va jugar un partit i va ser precisament a casa, a causa dels efectes de la pandèmia de la COVID-19, que va provocar que s’establís una sola volta en la competició. Aquest encontre, al Pavelló de Sant Llorenç, es va disputar el 6 de juny de 2020, a Primera Catalana, i el Terrassa FC va superar l’aleshores denominat Grups Arrahona Honved Orriols B per 8-5, amb dues dianes, cadascun, de Sergio Blanco, Diego Blanco, Domínguez i Golanowski.  

En el matx d’aquest cap de setmana, que es preveu força equilibrat, es podran calibrar les veritables aspiracions egarenques aquesta campanya. Per plantilla, es pot ser ambiciós, tot i que el nivell és alt i caldrà lluitar d’allò més en cada encontre.

Dr. Joan-Francesc Fondevila-Gascón

Foto: Marc Elvira 

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix