Marc, continues una temporada més al Terrassa FC. Com et sents?
Molt content i molt agraït de que hagin comptat amb mi un any més. Estic molt orgullós de tornar a jugar una temporada més en aquest camp i davant d’aquesta afició.
Acabem de fer sessió de fotos. Feia molt temps que no et vesties amb l’equipació del Terrassa FC...
Sí, des que hem vaig lesionar encara no m’havia posat la samarreta ni les botes. És una sensació especial per a mi.
Com ha sigut la recuperació?
S’ha fet bastant llarga. És la cara dolenta del futbol. Es passa malament veure jugar als companys i tu no poder jugar, però aquest any és el que ha tocat.
El club confia amb tu i ho demostra, sens dubte, amb aquesta renovació.
Sí, sí. Estic molt agraït que, després d’aquest any tan complicat, es segueixi confiant amb mi. Tinc moltes ganes de retornar aquesta confiança.
Hem fet càlculs i només el Pepe Mármol (encarregat del material) i l’Àngel Gonzàlez (delegat de l’equip) porten més temporades que tu.
Imagina’t [riu]. Si després d’aquests dos mítics vinc jo, imagina’t l’orgullós que puc estar.
Cinc temporades ja al Terrassa FC. Amb les mateixes ganes?
Sí, estic molt bé al Terrassa FC. Tothom hem tracta molt bé i si m’he volgut quedar aquí és també perquè estic molt a gust i per a mi és un plaer.
Continues com a entrenador d’uns dels equips del Futbol Base del Terrassa FC.
Va molt bé. En el fons és futbol també i m’agrada molt el tracte amb els nens i poder-los educar per un futur.
Com vas veure el primer equip l’any passat?
L’any passat tots sabem com va anar. Va ser un any difícil a nivell de club i a sobre es va entrar en una dinàmica negativa i costa moltíssim capgirar aquest tipus de situacions. Crec que és molt complicat el que es va aconseguir.
Què et semblen les incorporacions?
Molt bé, són molt il·lusionants. S’ha fet una plantilla molt competitiva. La gent que vingui a sumar benvinguda serà. Tinc ganes d’estar un any més a Tercera.
Sempre fem aquesta pregunta a tots els terrassistes. Com definiries el Pepe Mármol?
Sempre que hem pregunten per ell explico aquesta anècdota. Al meu primer any d’amateur i al Terrassa FC, recordo que Xavi Molist va fer una roda de premsa per acomiadar-se. Va nombrar a tots els entrenadors, delegats, fisioterapeutes i companys que havia tingut, a l’afició i va deixar especialment per al final al Pepe. En aquells moments jo vaig pensar que tampoc hauria de ser per tant. Ho veia un tant exagerat. Ara amb el pas dels anys he vist que tenia tota la raó del món i que tot el que pot dir del Pepe sempre es queda curt. Encara no he conegut a ningú que digui una mala paraula d’ell. Ni que ell hagi tingut un mal dia.
Una última, Marc. Envia un missatge a tota l’afició del Terrassa FC
La gent que ha confiat amb nosaltres que ho continuï fent perquè estic molt segur que aquest any s’estan fent les coses bé un altre cop. Els jugadors ens ho deixarem tot en el camp. Aquest any, es il·lusió que mai.