El futbol sala del Terrassa FC manté equips en posicions de lluita per l’ascens

El futbol sala del Terrassa FC manté equips en posicions de lluita per l’ascens

Diversos equips de la secció tanquen el tram de competició en places capdavanteres que permeten aspirar a l’ascens.

Futbol base Dijous, 29 Gener 2026

La secció de futbol sala del Terrassa FC continua mostrant un alt nivell competitiu aquesta temporada. Diversos equips es mantenen en posicions destacades de les seves respectives classificacions, amb opcions reals de lluitar per l’ascens de categoria.

En categoria juvenil, el Juvenil A, dirigit per Ayub Boumajdoul, i el Juvenil B, sota la direcció de Francisco Javier Arjona, estan signant una temporada molt sòlida, mantenint-se en places que els permeten continuar aspirant als objectius marcats.

Pel que fa al futbol sala formatiu, també destaquen els bons resultats de l’Infantil A, entrenat per Diego Blanco, i de l’Aleví A, dirigit per Eneko Rodriguez. Ambdós equips es mantenen en una dinàmica competitiva positiva, consolidats en posicions que els permeten seguir lluitant per l’ascens.

Aquest escenari confirma el bon treball esportiu que s’està duent a terme a la secció de futbol sala del club, tant en l’àmbit competitiu com en el desenvolupament dels jugadors i jugadores.

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix