Comunicat oficial en relació a l'aturada de l'activitat al Terrassa FC

Com a conseqüència de l’estat d'alarma decretat per la pandèmia del virus COVID-19 i essent conscients que aquesta situació comporta incertesa,  el Terrassa FC vol manifestar el següent:

Club Dissabte, 28 Març 2020
  • El club congela fins a nou avís tots els rebuts de les quotes que s’han de girar a les famílies amb jugadors als equips de futbol base, futbol femení i futbol sala del Terrassa FC.
  • El Terrassa FC ha sol·licitat un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) davant el Departament de Treball per causes de tancament per força major que afecta a la totalitat de treballadors del club.

El Terrassa FC lamenta les molèsties que totes aquestes decisions puguin ocasionar, agraeix la col·laboració de tothom del club per superar aquesta difícil situació i insta a tots els socis, aficionats, jugadors, entrenadors i treballadors terrassistes i a les seves famílies a seguir les indicacions i recomanacions de les autoritats sanitàries per poder tornar a la normalitat i per poder gaudir ben aviat de la nostra passió. Amb la companyia de la #famíliaTerrassaFC.

#QuedatACasaTerrassaFC

PATROCINADORS PRINCIPALS

FCV TERRASSA opt .   INNOVAHABITATGES TERRASSA opt .   OMNIABOOKS TERRASSA opt.    ASFALTOSBARCINO TERRASSA opt

LAZARO ELEVADORS opt  .   INMOCLAVALL opt .     CALVENTE opt

CEREZO opt .    XIPPOLLO TERRASSA opt .    OLBO OLBO opt.     FERMASA opt

SPONSORS OFICIALS         .     .    .     .

BENITOSPORTS TERRASSA opt .   NIKE TERRASSA opt

.   CRIMAR opt .   UNANIME opt .    FORDCOVESA TERRASSA opt

PARTNERS

SPORTIUM opt .    OQUO opt .    CENTRE MÈDIC opt .    MAXIMER opt .    MUN opt .    FUPAR opt