El CE González-Serra s’integra a l’estructura de la secció de futbol sala del Terrassa FC

El CE González-Serra s’integra a l’estructura de la secció de futbol sala del Terrassa FC

El CE González-Serra s’integrarà dins de l’estructura del futbol sala del Terrassa FC, per competir amb el nom i l’escut terrassista, i permetrà que el club tingui primer equip de futbol sala per primera vegada a la història.

Club Dimarts, 26 Març 2019

El Terrassa FC i el responsable de l’àrea de futbol sala terrassista, Diego Blanco, han arribat a un acord amb el president del CE González-Serra, Jordi Serra, per unir-se a la secció de futbol sala del Terrassa FC i competir, a partir de la temporada 2019-20, com a Terrassa FC.

Amb aquesta decisió, tota l’estructura del CE González-Serra, és a dir, jugadors, entrenadors i responsables, s’integrarà en el Terrassa FC a partir de la propera temporada amb els objectius principals d’assegurar l’activitat d’un projecte que es va iniciar ara fa vuit anys; continuar creixent, ara, de la mà del primer equip de la ciutat; impulsar el futbol sala femení, amb la destinació de més recursos i esforços per una secció que es potenciarà molt més; apostar a Terrassa per aquest esport i convertir el nostre club en un dels referents catalans també en futbol sala.

GONZÁLEZ-SERRA, MÉS DE 8 ANYS D’ACTIVITAT

El CE González-Serra es va fundar l’any 2011 i està actualment format per un total d’onze equips i més de 110 jugadors que competeixen i realitzen els seus entrenaments a les instal·lacions del Pavelló Municipal La Maurina i l’Associació de veïns La Cogullada.

El club té un primer equip masculí i femení, un filial masculí, tres equips juvenils (dos masculins i un femení), un representant masculí a la resta de categories inferiors (cadet, infantil, aleví, benjamí, prebenjamí) i un equip d’iniciació.

EL PRIMER EQUIP, A PUNT DE PUJAR DE CATEGORIA

Respecte el primer equip masculí del CE González-Serra, el conjunt que dirigeix Pol Montserrat competeix al grup 7 de la Segona Divisió Catalana i, tenint en compte que els dos primers classificats pugen de categoria, està molt a prop d’aconseguir l’ascens a Primera Divisió Catalana.

A falta de set jornades per acabar la lliga, l’equip encadena quatre triomfs, ocupa la segona plaça amb 40 punts, onze punts d’avantatge respecte al tercer, i té un balanç de 13 triomfs, un empat i només tres derrotes.

MÉS DE 230 JUGADORS DE FUTBOL SALA TERRASSISTES

Amb l’absorció del CE González-Serra, la secció de futbol sala del Terrassa FC —fins ara amb cinc equips (cadet, infantil, aleví, benjamí i prebenjamí)— passarà a estar formada per més de 230 jugadors i doblarà la seva presència a totes les categories, abastarà per primera vegada la categoria juvenil i sènior i comptarà amb equips femenins de futbol sala.

Fins el 31 de maig totes dues entitats competiran i treballaran per separat, però ja preparen de forma conjunta una temporada 2019-20 que, ja sota el nom i l’escut del Terrassa FC, té les inscripcions obertes a les oficines de l’Estadi Olímpic de Terrassa.

PATROCINADOR OFICIAL

RIOS

 

ROGER ALBERT

 

PATROCINADORS PRINCIPALS

 

COCA COLA     CAMPING VIDRA     OMNIA BOOKS90

 

     TIO BIGOTES     ESTRELLA DAMM

 

SPONSORS

capelli     CRIMAR opt     SPORTAX     impulso 27 rfef

 

PARTNERS

 SCIENTEFFIC NUTRITION.    REVESTAISLA     REVESTAISLA.    CRIMAR opt.    MAXIMER opt

 

FUPAR opt    ALTEUAIRE opt     BORISDECOR     KORDAL VALLES     MEDIA NARANJA

 

BDSERVEIS70.    SIBARITEE70     DHHABITAT 70     FIOSAN 70     LLOIFER 70     MARGHE     CAVASA     FITTING STEEL

 

DOMIPLEC 70     TECFRED 70     MINIM70     PARC VALLES

 

ALES     CASAS     NOVELL     HOTEL TERRASSA CONFORT

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix