El Terrassa FC i Oriol Alsina (19/02/1967) aposten per la continuïtat i arriben a un acord per a ampliar el contracte que uneix totes dues parts per dues temporades més, fins al 30 de juny de 2028. D’aquesta forma, el tècnic d’Arenys de Mar dirigirà des de la banqueta el primer equip terrassista fins la temporada 27/28.
Oriol Alsina, que va aterrar al Terrassa FC el 29 d’octubre de 2025 en substitució del tècnic saragossà Víctor Bravo, acumula en els 14 partits que ha dirigit el Terrassa FC, entre els enfrontaments de Segona Federació i Copa Catalunya, un molt positiu balanç de 7 victòries, 6 empats i només una derrota.
“És una mostra de la confiança del Constantinos i l’Antonis cap a mí. Els hi estic molt agraït i estic molt content i orgullós de que pensin que jo puc ser un bon capità per gestionar el Terrassa FC”, declara el tècnic.
“Aquí em sento molt estimat per part de tothom. Per tot el club, per la gent que treballa al cos tècnic, pels aficionats... M’han acollit com un més i estic molt a gust. He descartat ofertes de Primera Federació perquè no tinc cap ego que em faci anar a aquestes categories superiors. La meva il·lusió és aconseguir-ho amb tota aquesta gent i fer alguna cosa important en aquesta ciutat i amb aquesta afició perquè m’han acollit amb els braços oberts des del primer dia”, expressa Oriol Alsina.
“Estic molt agraït a tots els meus futbolistes pel seu exemple professional, treballant dia a dia a cada sessió d’entrenament i a cada partit per intentar aconseguir ser millors com a equip. Sense el seu treball i sacrifici segur que no s’hauria donat aquesta renovació”, conclou Alsina.
Respecte a aquest acord de continuïtat, el propietari majoritari del Terrassa FC, Constantinos Tsakiris, afirma que “és la primera vegada que traiem el màxim rendiment de cada jugador” i el president del Terrassa, Jordi Cuesta, considera que “és el moment de donar tranquil·litat al projecte”. Per la seva part, eI director esportiu del Terrassa, Antonis Antoniou, valora que “tenim un guanyador entre nosaltres i tothom així ho sentim”.
Alsina continuarà acompanyat pel seu segon, Pere Tarradellas Cámara (25/11/1979), qui també renova amb el Terrassa FC per continuar lligat al primer equip terrassista.






































