Athlos, agència oficial de viatges del Terrassa FC

Athlos, agència oficial de viatges del Terrassa FC

L’empresa de gestió de viatges i experiències esportives s’encarregarà dels desplaçaments i la logística del Terrassa FC durant la temporada 2024/25.

Club Dimarts, 13 Agost 2024

El Terrassa FC i Athlos, empresa especialitzada en el sector dels desplaçaments esportius, tanquen un acord per a que l’startup amb seu a Barcelona es converteixi en l’agència oficial de viatges del club.

Amb aquesta nova i important col·laboració, segellada per la CEO del Terrassa FC, Marta Armengol, i el Head Customer Success d’Athlos, Hector Caballero, a l’Estadi Olímpic de Terrassa, el club terrassista comptarà a la temporada 2024/25 amb la tranquil·litat de disposar un servei de primer nivell que garantirà la puntualitat i la comoditat de tots els membres del primer equip i l’staff tècnic terrassista en cada desplaçament.

Athlos compta amb un equip d’especialistes que han estat esportistes, tant a nivell professional com a amateur, té una àmplia experiència, competint en més de 60 països i en 14 disciplines diferents i entén a la perfecció les necessitats de la seva cartera de clients, formada, entre d’altres clubs de diferents esports i diferents nivells.

© - Terrassa FC Designed by: Icònica | Powered by: Intuix

© 2020 - Terrassa FC

Designed by: Icònica | Powered by: Intuix