Comunicat oficial sobre l’intent d’agressió després del partit contra el CF Badalona Futur

Comunicat oficial del Terrassa FC en relació a l’incident ocorregut a l’exterior de l’Estadi Olímpic de Terrassa un cop finalitzat el partit del primer equip contra el CF Badalona Futur.

Club Dimecres, 26 abril 2023
  • El Terrassa FC condemna de forma enèrgica qualsevol acte de violència física i/o verbal. No acceptem, de cap de les maneres, qualsevol acte d’odi i intolerància de qui no respecta els valors més absolutament elementals de respecte i convivència.
  • El club reforçarà la seguretat i el protocol abans, durant i després del partit amb, entre d’altres mesures, l’habilitació d’un espai exclusiu en una zona interna de l’Estadi Olímpic de Terrassa destinada a la tripleta arbitral.
  • El Terrassa FC vol expressar també que va sol·licitar formalment, com ho ha fet sempre per a tots i cadascun dels partits que juga a Terrassa, la presència d’agents de la Policia Municipal i Mossos d’Esquadra. Cap d’aquests dos cossos policials, però, hi era present durant la celebració del matx perquè no van considerar el partit de risc, tot i la previsió d’una gran entrada de públic.
  • El club vol agrair i reconèixer públicament als dos treballadors del club, Agustín Robles i Manuel Hermosa, que, per protegir la integritat física dels àrbitres, van intermediar i es van exposar per frenar de totes les formes les agressions.
  • El Terrassa FC continuarà treballant perquè mai més es repeteixin aquest tipus d’escenes i per acabar amb la violència, el racisme, la xenofòbia i la intolerància a l'esport.

PATROCINADORS PRINCIPALS

FCV TERRASSA opt    INNOVAHABITATGES TERRASSA opt    OMNIABOOKS TERRASSA opt

CEREZO opt     REINA MOTORS 1     TECNOCASA.

SPONSORS OFICIALS

impulso 27 rfef