Durant els minuts finals del matx i a la finalització del mateix, un reduït grup d'aficionats va celebrar el triomf terrassista, a la graderia del Municipal de Ca n’Anglada, amb l'encesa de bengales i aquest fet va quedar recollit a l’acta del partit. Les bengales no van ser llançades ni van causar cap fet rellevant, però el seu ús està absolutament prohibit en recintes esportius i suposa un greu problema per al club.
El Terrassa FC tractarà amb tots els components de l’àrea social del club i representants de les penyes de l’equip per tractar la sanció i vol recordar a socis, aficionats i seguidors terrassistes que, segons llei estatal de l'esport 10/1990, de 15 d'octubre "queda prohibida la introducció i la tinència, activació o llançament, en les instal·lacions o recintes en els que es celebrin o desenvolupin espectacles esportius, de tota classe d’armes o d’objectes que poguessin produir els mateixos efectes, així com de bengales, petards, explosius o, en general, productes inflamables o corrosius; impedint l’entrada a totes aquelles persones que intentin introduir aquests objectes o anàlegs" (art. 66.2).
El club recorda l'obligació del coneixement i compliment d'aquesta normativa i demana als seus seguidors a respectar-la per al bé del club.