Comunicat oficial per l'ús de bengales al Municipal de Ca n'Anglada

El Terrassa FC ha rebut aquest dimecres una sanció econòmica a instàncies de l'acta del partit de la primera jornada Segunda RFEF davant la SD Huesca B de diumenge passat.

Club Dijous, 09 Setembre 2021

Durant els minuts finals del matx i a la finalització del mateix, un reduït grup d'aficionats va celebrar el triomf terrassista, a la graderia del Municipal de Ca n’Anglada, amb l'encesa de bengales i aquest fet va quedar recollit a l’acta del partit. Les bengales no van ser llançades ni van causar cap fet rellevant, però el seu ús està absolutament prohibit en recintes esportius i suposa un greu problema per al club.

El Terrassa FC tractarà amb tots els components de l’àrea social del club i representants de les penyes de l’equip per tractar la sanció i vol recordar a socis, aficionats i seguidors terrassistes que, segons llei estatal de l'esport 10/1990, de 15 d'octubre "queda prohibida la introducció i la tinència, activació o llançament, en les instal·lacions o recintes en els que es celebrin o desenvolupin espectacles esportius, de tota classe d’armes o d’objectes que poguessin produir els mateixos efectes, així com de bengales, petards, explosius o, en general, productes inflamables o corrosius; impedint l’entrada a totes aquelles persones que intentin introduir aquests objectes o anàlegs" (art. 66.2).

El club recorda l'obligació del coneixement i compliment d'aquesta normativa i demana als seus seguidors a respectar-la per al bé del club.

PATROCINADORS PRINCIPALS

FCV TERRASSA opt .   INNOVAHABITATGES TERRASSA opt .   OMNIABOOKS TERRASSA opt     DR MONTANE opt

LAZARO ELEVADORS opt  .   INMOCLAVALL opt .     CALVENTE opt

CEREZO opt .     XIPPOLLO TERRASSA opt.      FERMASA opt.      ASFALTOSBARCINO TERRASSA opt

SPONSORS OFICIALS         .     .    .     .

BENITOSPORTS TERRASSA opt .   NIKE TERRASSA opt     BRUC opt.    IMPULSO23 opt

.   CRIMAR opt .   UNANIME opt .    FORDCOVESA TERRASSA opt

PARTNERS

.     .    CENTRE MÈDIC opt .    FKLSTATION opt.    MAXIMER opt     FUPAR opt.    IUNIVERS opt .

BONAREA opt     VALLÈSCOLORS opt .    TALLERSCANPALET opt     GRAPHICPAINT opt

ALTEUAIRE opt .    LHIPICA TERRASSA opt .     PETRONIEVES TERRASSA opt.    KOMPE opt

importphones opt.    KISAMBA opt     JUST FOR FUN opt.    PPLANETAANIMAL opt

SOFAGRUP opt